Vážení cestujúci, upozorňujeme Vás, že 26.3.2023 (nedeľa) sa mení cestovný poriadok linky 506418 Žilina – Martin – Banská Bystrica. ...
Každá práca v sebe zahŕňa náročnosť a zodpovednosť, ale zároveň je v niečom inom jedinečná, výnimočná a prináša človeku pocit zadosťučinenia. Presne takúto prácu vykonávajú vodiči SAD Žilina. Práca vodiča si vyžaduje nielen zodpovednosť a svedomitosť pri jej vykonávaní, ale častokrát aj obrovskú dávku trpezlivosti....
Už desiatky rokov sa mesiac Marec nesie v znamení mesiaca kníh. A práve pri tejto príležitosti naša spoločnosť už tradične odmeňuje svojich cestujúcich knihomoľov poukážkami na nákup kníh v kníhkupectve Martinus. Nebude tomu inak ani tento rok, kedy počas mesiaca marec bude prebiehať súťaž o poukážky v hodnote 10 €, 15 € a 20 € na nákup do kníhkupectva Martinus....
Vážení cestujúci, upozorňujeme Vás, že 5. marca 2023 (nedeľa) sa mení cestovný poriadok spoločnosti SAD Žilina, a preto je potrebné, ak pravidelne cestujete prímestskými autobusmi, aby ste si overili, či nedošlo k úprave cestovných poriadkov na linkách, ktorými pravidelne cestujete. ...
Vážení cestujúci, nezabudnite, že od 27. februára do 3. marca 2023 majú žiaci základných a stredných škôl Žilinského kraja jarné prázdniny....
Je potrebné si ho vždy bezpečne uchovať a odložiť na vhodné miesto. Bez ohľadu na to či patríte medzi pravidelných alebo príležitostných cestujúcich, tak na to, aby ste mohli cestovať autobusmi SAD Žilina, si musíte najskôr u vodiča pri nástupe do autobusu zakúpiť cestovný lístok. Je potrebné si však uvedomiť, že cestovný lístok je veľmi dôležitým dokladom potvrdzujúcim, že ste zaplatili za vašu cestu a na základe tohto dokladu je povinnosťou dopravcu zabezpečiť vašu riadnu a bezpečnú dopravu do požadovaného miesta určenia. ...
Vážení cestujúci, zbystrite pozornosť! Od 5. februára 2023 (nedeľa) sa mení cestovný poriadok spoločnosti SAD Žilina, a preto je potrebné, aby ste si overili, či nedošlo k úprave cestovných poriadkov na linkách, ktorými pravidelne cestujete...
Jedným z najvýznamnejších cieľov každého podniku je dosahovanie čo najvyššej miery spokojnosti svojich zákazníkov a cestujúcich a naplnenie ich požiadaviek. A preto sa naša spoločnosť dôkladne zaoberá každou jednou požiadavkou, podnetom či pripomienkou zo strany cestujúcich a zákazníkov, pretože spätná väzba od cestujúcich a zákazníkov je veľmi dôležitá pre napredovanie spoločnosti....
Onedlho budeme sláviť sviatok všetkých zaľúbených, ktorý vždy pripadá na 14. február. Práve v tento deň, ktorý je často označovaný aj sviatkom lásky, má naša spoločnosť pre cestujúcich pripravenú možnosť vyznať milovanej osobe svoju lásku a city priamo v autobuse prostredníctvom LCD obrazoviek....
Vážení zákazníci, informujeme vás, že jednotlivé klientske centrá SAD Žilina budú počas Vianoc a Nového roka otvorené nasledovne:...