SAD Žilina pravidelne komunikuje so svojimi zákazníkmi prostredníctvom e-mailu pripomienky@sadza.sk. Vzhľadom k tomu, že viacero otázok smerovalo k problematike dopravných kariet rozširujeme našu sekciu „Otázky a odpovede“ i o túto problematiku.
Všeobecne:
Pri výdaji preukazu a dopravnej karty je nutné vypísať žiadanku ( na našej stránke Tlačivá, dokumenty).
K vystaveniu dokladu na preukázanie veku je nutné priniesť aktuálnu fotografiu 2,5x3 cm.
Na dopravnú kartu si fotografiu môžete priniesť (oskenuje sa zdarma) alebo za poplatok 1 € Vás odfotia priamo v klientskom centre.
Preukázanie veku dieťaťa do 6 rokov
Potrebujete: preukaz totožnosti rodiča alebo zákonného zástupcu, rodný list a fotografiu dieťaťa
Poplatky: bezplatne
Preukázanie veku dieťaťa od 12 do 15 rokov
Potrebujete: preukaz totožnosti rodiča alebo zákonného zástupcu, rodný list a fotografiu dieťaťa
Poplatky: manipulačný poplatok 0,70€
Dopravná karta pre žiaka do 15 rokov
Potrebujete: preukaz totožnosti rodiča alebo zákonného zástupcu, rodný list a fotografiu dieťaťa
Poplatky: 3,70 € (dopravná karta 3,00 €, manipulačný poplatok 0,70€)
Dopravná karta pre žiaka, študenta od 15 do 26 rokov
Potrebujete: preukaz totožnosti, fotografiu, potvrdenie o návšteve školy
Poplatky: 3,70 € (dopravná karta 3,00 €, manipulačný poplatok 0,70€)
Dopravná karta pre držiteľa preukazu ŤZP, ŤZP-S
Potrebujete: preukaz totožnosti, fotografiu, Rozhodnutie z Úradu práce sociálnych vecí a rodiny
Poplatky: 3,70 € (dopravná karta 3,00 €, manipulačný poplatok 0,70€)
Dopravná karta pre občana nad 70 rokov
Potrebujete: preukaz totožnosti, fotografiu
Poplatky: 3,70 € (dopravná karta 3,00 €, manipulačný poplatok 0,70€)
Dopravná karta celá
Potrebujete: preukaz totožnosti
Poplatky: 3,70 € (dopravná karta 3,00 €, manipulačný poplatok 0,70€)
Občania vo veku 65-70 rokov veku sa prepravujú za osobitné cestovné vo výške 0,35 € za každých aj začatých 25 km, v sobotu, v nedeľu, vo sviatok a v deň pracovného pokoja a v pracovný deň od 16-24 hod. Nárok na osobitné cestovné preukážete dokladom preukazujúcim dosiahnutie veku (občiansky preukaz, identifikačná karta, cestovný pas).
Deti do 6 rokov sa prepravujú za osobitné cestovné vo výške 0,05 € za každých aj začatých 25 km. Pre deti od 5 roku veku treba preukázať nárok (preukaz bezplatne vydaný dopravcom, pas). V prípade nepreukázania nároku na zľavu sa dieťa prepravuje za osobitné cestovné podľa platného cenníka.
Študenti denného štúdia, držitelia ISIC kariet majú nárok na osobitné cestovné. Ak je karta vydaná v systéme dopravcu, dá sa použiť ako elektronická peňaženka. Pri platbe v hotovosti sa ISIC použije na preukázanie nároku na osobitné cestovné.
Pre dieťa do 6 rokov platí osobitné cestovné vo výške 0,05 € za každých aj začatých 25 km. (Tarifa, Čl. 3.2.8.). Kočík sa prepravuje bezplatne.
Kategória detí do 6 rokov platí osobitné cestovné vo výške 0,05 € za každých aj začatých 25 km. Kategória od 6 rokov do dovŕšenia 15 roku veku sa prepravuje za osobitné cestovné podľa cenového výmeru. (Tarifa, Čl. 3.2.2.)
SAD Žilina, a.s. uznáva karty vydávané dopravnými spoločnosťami SAD, strednými a vysokými školami a univerzitami. Karty Euro 26 neuznávame. (Tarifa, Čl. 3.2.3.2)
Pes sa prepravuje
(Tarifa, Čl. 3.5.)
Je povolená preprava jedného páru lyží s palicami, účtuje sa dovozné vo výške 0,30 €. Preprava bicyklov je vylúčená. (Tarifa, Čl. 3.4.), okrem cyklobusov.
Na konkrétny obecný úrad, ktorý je pre nás partnerom pri zmenách CP.
Maximálny kredit na dopravnej karte je 100 €.
Kredit je pripísaný do 3 hodín od dobitia, ak je použitá priama platba. Sú prípady, kedy môže byť kredit pripísaný neskôr a to len výnimočne pri spojoch, ktoré vychádzajú z oblastí, ktoré nie sú pokryté mobilným signálom a tým pádom sa informáciu o dobití karty nahrá do strojčeka až po pripojení strojčeka na mobilnú sieť. Takúto situácia sa môže stať pri rannom prvom spoji a z tohto dôvodu doporučujeme cestujúcemu, aby mal vždy rezervu na dopravnej karte a dobíjal kartu s dostatočným predstihom.
Napísať na dopravnakarta@sadza.sk. Uviesť SRN karty, číslo objednávky, dátum platby, stručne opísať problém ,ktorý nastal. Po prešetrení reklamácie Vám zašleme stanovisko do e-mailovej schránky.
Nie, každá objednávka má jedinečné číslo, ktoré slúži ako variabilný symbol pre párovanie platieb. Vaša platba by nebola spárovaná s objednávkou a táto by nemohla byť realizovaná.