Spokojnosť zákazníka vyplýva z toho, ako je zákazníkom vnímaná úroveň, do akej mieri sa splnili jeho požiadavky. Názory, postrehy, požiadavky, podnety, pripomienky našich cestujúcich nás vždy zaujímajú, pretože spätná väzba od cestujúceho je veľmi dôležitá....
Milí cestujúci, upozorňujeme vás, že od 18. januára 2021 sa menia otváracie hodiny klientskych centier v Martine....
Vážení cestujúci, upozorňujeme vás, že z dôvodu uzatvorenia všetkých klientskych centier bude len každý pondelok v čase 08:00-15:00 hod. možný osobný odber dopravných kariet objednaných cez e-shop v klientskych centrách: ...
Vážení cestujúci, od 06.01.2021 dochádza k úprave cestovného poriadku v MHD Martin....
Tohtoročné Vianoce budú v SAD Žilina naozaj štedré. V spolupráci so Žilinským samosprávnym krajom púšťame na cesty od 23. decembra 30 nových autobusov Iveco Crossway. ...
Milí cestujúci, upozorňujeme vás, že v zmysle platnej vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva SR sú od 19.12.2020 do odvolania zatvorené všetky klientské centrá...
Najkrajšie sviatky roka klopú na dvere, a tak ako mnohí naši vodiči budú tráviť Vianoce za volantom autobusu, tak možno aj niektorí z vás budú tráviť vianočné sviatky v práci. A preto naša spoločnosť na vás myslí a snaží sa, aby ste sa počas tohtoročných Vianoc bez problémov, bezpečne a vždy pohodlne dopravili či už do práce, mesta, za priateľmi či domov k vašim blízkym....
Existujú normy, ktorých účelom je zvýšiť úroveň kvality verejnej dopravy a sústrediť sa na potreby a očakávania zákazníkov. Spoločnosť SAD Žilina už od roku 2006 meria kvalitu poskytovaných služieb v stanovených štandardoch - vo väzbe na prijatú Európsku legislatívu....
Zavedená nová tarifa v prímestskej doprave od 1. októbra priniesla vyšší podiel platby dopravnou kartou. Najvyšší podiel platby dopravnou kartou je zaznamenaný v kategórií Obyčajné cestovné....
Vážení cestujúci, od 13.12.2020 dochádza k úprave cestovného poriadku v MHD Martin....