Aktuality

Ako ohodnotili cestujúci aplikáciu mojbus.sk?

11.03.2016 - Žilina, Martin, Čadca

Spoločnosť SAD Žilina len nedávno spustila do prevádzky webovú aplikáciu, ktorá cestujúcim prináša aktuálne informácie o cestovných poriadkoch, o jednotlivých linkách aj o dopravnej situácii, ktorá vplýva na príchod autobusu. Od svojho spustenia zaznamenala viac ako 200-tisíc zobrazení, čo hovorí za všetko.

Denne ju v priemere navštívi 1400 cestujúcich. Aplikácia mojbus.sk sa ukázala ako nápomocná v každej chvíli a cestujúci ju často využívajú. Najviac vyhľadávaných zastávok je: Žilina, AS; Košťany nad Turcom, žel. stanica; Martin, AS; MHD Hotel Turiec; Čadca, AS.

Študentka Katka z Martina ju hodnotí pozitívne: „Dnes je človek v podstate stále online a preto je preňho najpraktickejšie vyhľadať si potrené informácie na internete. Hlavne aplikácie nám to uľahčujú. Aplikácia môjbus.sk je toho príkladom, je prehľadná, rýchla a jednoduchá. Využívam ju pri zisťovaníodchodu autobusu, ale stalo sa mi už, že som potrebovala nájsť najbližšiu zastávku, z ktorej odchádza autobus. Bolo to v Žiline a potrebovala som sa dostať čo najskôr domov. Páči sa mi tiež, že môžem sledovať, kde sa môj autobus práve nachádza.“

Praktická aplikácia sa neustále rozrastá a napreduje. Zdokonalili sme ju o nové funkcie, ako je možnosť hodnotenia konkrétneho spoja – vodiča, vozidla, dostupnosti – ale aj vyhľadanie autobusového spojenia dopredu, nielen v aktuálnom čase.

Stačí použiť aplikáciu mojbus.sk vo vašom mobile a ste v obraze. Uľahčuje cestovanie a poskytuje informácie o spojeniach, momentálnej polohe autobusu, presnom čase odchodu a príchodu i prípadnom meškaní v dôsledku dopravnej nehody alebo inej udalosti v cestnej premávke.

„Táto aplikácia prináša veľa nových informácií, s ktorými už dopravca dlhodobo pracuje, ale dnes ich vďaka tejto aplikáciu môže zverejniť aj cestujúcim. Je to pre nás naozaj veľký krok smerom k cestujúcim a stávame sa voči nim ešte viac otvorení. Vzhľadom na región, v ktorom žijeme a kde je doprava veľmi intenzívna, sa, žiaľ, stáva, že dochádza k rôznym dopravným kolíziám, ktoré ako dopravca nemôžeme ovplyvniť. Ale teraz vieme tieto informácie poskytnúť cestujúcim, ktorí čakajú na zastávke na svoj autobus, aby sa dozvedeli, ako dlho bude ich spoj meškať, prípadne kde presne sa nachádza, a vedeli sa tomu prispôsobiť,“ hovorí generálny riaditeľ SAD Žilina Peter Pobeha.

Ak chcete túto webovú aplikáciu používať, stačí vo vašom mobile zadať www.mojbus.sk a už máte všetky informácie k dispozícii. Využite novú aplikáciu môjbus.sk a cestujte ešte pohodlnejšie.