Aktuality

Podnety od našich cestujúcich sú skutočne pestré

24.06.2017 - Žilina, Martin, Čadca

Viete nás pochváliť ale aj upozorniť na nedostatky – v oboch prípadoch je vaša reakcia veľmi dôležitá, pretože nám otvára priestor na zlepšovanie. Každý jeden podnet evidujeme a vyvodzujeme z neho dôsledky. Oceňujeme aktívnych vodičov, stanovujeme preventívne opatrenia v prípade negatívnych skúseností, ale predovšetkým riešime každú situáciu k spokojnosti cestujúceho.

Prečítajte si najnovšie reakcie od našich cestujúcich:

Anonym: „Dobrý večer, chcela by som sa poďakovať v mene všetkých, ktorí pravidelne cestujeme autobusom o 18.50 h z Čadce do Oščadnice. Dnes policajti pár minút pred odchodom autobusov uzavreli závory a oznámili nám, že hodinu budú zatvorené. Už sme si mysleli, že budeme čakať ďalšiu hodinu na autobusy, no šoféri týchto liniek, našťastie, prešli cez mesto až k zastávke - a to bez meškania. Veľká vďaka!“

Katarína: „Rada by som pochválila vášho vodiča, s ktorým som išla dnes, 2. 1., ráno o 5.00 h z Terchovej a poobede o 15.48 h zo Žiliny. Konečne som videla šoféra, ktorý mi svojím milým a usmievavým prístupom po dlhom a náročnom dni spríjemnil cestu. Oceňujem jeho, ale aj iných, ako sa pekne správajú k svojim cestujúcim. Mala som ťažké srdce na jedného vášho šoféra, ktorý ma „vytočil“ svojím nepríjemným správaním, ale každý z nás môže mať zlý deň. S pozdravom vaša cestujúca Katka.“

Kristína: „Rada by som udelila veľkú pochvalu vodičovi p. Jozefovi - za jeho prístup k práci, ochotu, ústretovosť a pomoc ľuďom pri jeho výkone služby (batožina, kočíky). Tiež mu udeľujem pochvalu za dochvíľnosť, pohodlnú jazdu, v zime vždy vyhriaty autobus, príjemné vystupovanie a milý úsmev. Vodičov ako on by malo byť omnoho viac a som hrdá, že môžem cestovať práve s pánom Jozefom, lebo je deň hneď krajší. S pozdravom Kristína.“

Od začiatku roka sme prijali prostredníctvom e-mailu pripomienky@sadza.sk celkom 163 podnetov. Píšete nám svoje názory na správanie vodičov, na spokojnosť s cestovnými poriadkami, či postrehy získané pri riešení rôznych situácií – napríklad s hľadaním stratenej batožiny či poskytovaní informácií o cestovnom poriadku.

Pribúdajú aj podnety napísané prostredníctvom našej FB stránky SAD Žilina a cez oficiálny e–mail spoločnosti sadza@sadza.sk. Ocenili ste napríklad aj akciu, ktorú sme pripravili pre našich najmenších cestujúcich: „Úprimná vďaka za potešenie dcéry cestou do školy darčekom pri príležitosti MDD.“

Náš tím je skutočne obrovský a každý jeden z nás sa podieľa na budovaní pozitívneho mena spoločnosti. Našu snahu oceňujete aj vy, napríklad pri návšteve Klientskeho centra SAD Žilina v OC MIRAGE: „Dobrý deň, dňa 2. 5. som bol v OC MIRAGE si kúpiť lístok na diaľkový autobus. Pri vstupe do vašej predajne ma privítali milým úsmevom dve dámy, čo mi okamžite zlepšilo náladu. Chcem touto cestou poďakovať pani Helene za jej ústretovosť a ochotu, s akou riešila môj prípad. Na moje požiadavky reagovala s milým úsmevom a preverila aj také možnosti, o ktoré som ju nežiadal. Takto si predstavujem prístup k zákazníkovi. Ďakujem a prajem, aby vám všetci vaši zamestnanci robili také dobré meno. Milan“

Ďakujeme za každý podnet či pripomienku. Vďaka nim sa vieme posúvať ďalej a poskytovať vám kvalitné služby, ktoré spríjemňujú váš aj náš každodenný život.

Aj vy nám môžete kedykoľvek napísať na email pripomienky@sadza.sk.