Vážení cestujúci, od 13.12.2015 dochádza k úprave cestovného poriadku v MHD Martin....
V rámci celoštátnych zmien v pravidelnej autobusovej doprave dochádza od 13. decembra k niektorým úpravám cestovných poriadkov v prímestskej autobusovej doprave....
V závere októbra 2015 sa v spoločnosti SAD Žilina uskutočnil počas dvoch dní „veľký“ recertifikačný audit audítorskou spoločnosťou ELBACERT, ktorý preveril uplatňovanie systému manažérstva kvality....
Časová dostupnosť je jedným z hlavných kritérií, ktoré cestujúci kladú na svojho dopravcu. Očakávajú, že ich autobus prepraví do cieľovej stanice vždy, keď to potrebujú. SAD Žilina preto dbá na to, aby bol cestovný poriadok ušitý takpovediac na mieru. A to každému. ...
Vozíme sa na nich dennodenne, na našich autobusoch. Položme si však otázku: ako dobre poznáme svojho dopravcu? Názov SAD Žilina je nám dôverne známy z autobusovej stanice, zastávok, klientskych centier či z reklamných bilboardov. Málokto ale vie, že za názvom spoločnosti sa skrýva rokmi overený a fungujúci systém, no často i mravenčia práca založená na tímovosti a lojalite voči tejto značke....
A to iba za dva mesiace. SAD Žilina od 1. 9. 2015 spustila do prevádzky novú autobusovú zastávku prímestskej dopravy Žilina, Nemocničná, ktorá sa nachádza na prieťahu mestom medzi zastávkami Žilina, A. Bernoláka a Žilina, Na Horevaží....
Moderná spoločnosť používa moderné technológie. SAD Žilina nie je výnimkou. Stav autobusov denne sledujeme a priamo v teréne ich zaznamenávame do elektronických formulárov. Vďaka tomuto modernému informačnému systému odstraňujeme prípadné nedostatky rýchlo a efektívne....
Na základe nariadenia Vlády SR o zavedení letného času Vám oznamujeme, že dňa 25. októbra 2015 sa končí letný čas....
Spoločnosť SAD Žilina drží krok s dobou, pretože jej cieľom je zatraktívniť ľuďom cestovanie autobusmi. Bezplatné wifi, web aplikácie, Facebook, youtube, web to je to, čo cestujúci môžu využiť, aby mali všetky informácie a cestovali oveľa pohodlnejšie....
Spoločnosť SAD Žilina neustále zvyšuje kvalitu a informovanosť cestujúcich. Veľkým krokom bolo spustenie novej webovej aplikácie, ktorá cestujúcim prináša všetky aktuálne informácie a to v reálnom čase....