Aktuality

E-shop SAD Žilina rastie čím ďalej, tým viac

13.04.2021 - Žilina, Martin, Čadca

Po príchode pandémie ochorenia COVID-19 spoločnosť SAD Žilina eviduje najvyšší medziročný nárast v počte predaných dopravných kariet prostredníctvom e-shopu.

Spoločnosť SAD Žilina spustila predaj dopravných kariet cez e-shop v novembri 2016. Odvtedy cestujúci, hlavne tí starší, naďalej uprednostňovali osobný kontakt a vybavenie dopravných kariet na jednotlivých klientskych centrách. Koniec tomu nastal, keď našu krajinu postihla pandémia koronavírusu a spoločnosť SAD Žilina musela prijať prísne preventívne opatrenia proti šíreniu ochorenia. Klientske centrá, tak ako tisíce iných prevádzok, museli zavrieť svoje dvere. Spoločnosť SAD Žilina svojich cestujúcich však nenechala bez pomoci. S nemožnosťou prevádzkova­nia Klientskych centier rozší­rila portfólio poskytovaných služieb cez e-shop. Aj v dobe pandémie spoločnosť SAD Ži­lina dala cestujúcim možnosť vybaviť si dopravnú kartu, aby nemuseli cestovať za drahšie pri úhrade cestovného v hoto­vosti.

Pre porovnanie, od 1. januára do 31. marca 2020 sa predalo v celej spoločnosti 99 dopravných kariet cez e-shop. Za rok 2021 v tom istom období to bolo 468 kariet, čo je skoro až päťnásobne viac. Celkovo v roku 2020 spoločnosť SAD Žilina vydala prostredníctvom e-shopu 695 dopravných kariet.

,,Teší nás, že čoraz viac rastie záujem u cestujúcich o naše online služby. Veríme, že všetci budú považovať online nakupovanie dopravnej karty a dobíjanie kreditu za komfortnú, praktickú a najmä bezpečnú formu vybavenia v týchto časoch.“ poznamenal riaditeľ dopravno-prevádzkového odboru Ing. Ľubomír Taška