Aktuality

Chválu či kritiku nám môžete poslať prostredníctvom e-mailu

21.10.2013 - Čadca, Martin, Žilina

Spoločnosť SAD Žilina trvale komunikuje so svojimi cestujúcimi. Na webovej stránke spoločnosti máte možnosť priameho kontaktu. Prípadné reklamácie a pripomienky môžete zaslať na mail pripomienky@sadza.sk.

Pokiaľ máte záujem reklamovať niektorú z nami poskytovaných služieb, veľmi nám pri prešetrovaní pomáha, pokiaľ nezabudnete uviesť dátum a čas, kedy ste cestovali. Ideálne je uviesť aj linku/spoj priamo z cestovného lístka.

Čo môžete očakávať od dobrého vodiča SAD Žilina?
a) milé a príjemné vystupovanie
b) čistý a upravený vzhľad
c) ochotu a trpezlivosť
d) dodržiavanie cestovného poriadku (s prihliadnutím na dopravnú situáciu)
e) poskytovanie dodatočných informácií o preprave
f) aktívny a profesionálny prístup pri riešení prípadných problémov

Vašu spokojnosť s cestou ovplyvňuje samozrejme aj stav vozidla. Čo môžete očakávať od autobusu SAD Žilina, ktorým cestujete na linke?
a) čistotu a poriadok
b) každý autobus je vysielaný na linku v očakávanej kvalite, technika nás aj pri vykonaní všetkých opatrení však môže niekedy sklamať. Akékoľvek nedostatky náš vodič operatívne hlási dispečingu, aby mohli byť čo v najkratšom čase odstránené.
c) čistú podlahu (s prihliadnutím na počasie)
d) príjemnú teplotu vo vozidle, fungujúcu klimatizáciu
e) čisté sedadlá, čisté okná

Čo môžete očakávať od pracovníkov Klientskych centier SAD Žilina?
a) milé a príjemné vystupovanie
b) zodpovednosť a dôslednosť
c) poskytovanie širokej škály informácií o cestovných poriadkoch, tarifách, poskytovaných zľavách a benefitoch pri preprave autobusmi SAD Žilina
d) profesionálne poskytnutie služieb pri predaji miesteniek a cestovných lístkov na medzinárodné autobusové linky
e) čistý a upravený vzhľad

V prípade, že zistíte akúkoľvek odchýlku od kvalitatívnych štandardov, napíšte nám, aby sme čo najskôr mohli vykonať nápravu. Taktiež budeme radi, pokiaľ nám napíšete, ak ste boli s našimi službami spokojní. Ďakujeme za spoluprácu.