Informácie o cestovaní počas obmedzení si môžete overiť telefonicky počas pracovných dní:

Klientske centrum AS Čadca, od 07:00 hod. do 15:00 hod., telefón 041 / 733 03 20
Klientske centrum AS Martin, od 07:00 hod. do 15:00 hod., telefón 043 / 413 40 11
Klientske centrum AS Žilina, od 07:00 hod. do 15:00 hod., telefón 041 / 733 01 20
Klientske centrum OC Mirage, Žilina, od 09:00 hod. do 17:00 hod., telefón 041 / 733 01 21

Aktuality

Prijaté ďalšie preventívne opatrenia proti koronavírusu

16.03.2020 - Žilina, Martin, Čadca

Spoločnosť SAD Žilina prijala dňa 15. marca 2020,  na základe rozhodnutia Ústredného krízového štábu SR  a rozhodnutia samospráv, ďalšie preventívne opatrenia, ktoré by mali zabrániť šíreniu infekcie koronavírusu. Autobusy mestskej a prímestskej dopravy v Žilinskom kraji jazdia od 16. marca 2020 v obmedzenom  režime, všetky klientske centrá sú zatvorené do odvolania a v rámci preventívnych protiepidemiologických opatrení vyzýva cestujúcich aj k bezhotovostnej platbe v autobuse. 

Zmena režimu dopravy do odvolania

Vážení cestujúci, vzhľadom na aktuálnu situáciu súvisiacu s koronavírusom vás informujeme, že počas pracovných dní sú spoje mestskej a prímestskej dopravy v Žilinskom kraji vedené nasledovne:

Prímestská doprava: sobotný režim – premávajú spoje bez označenia a s označením 6
MHD Čadca: sobotný režim – premávajú spoje bez označenia a s označením 6
MHD Martin, Vrútky: sobotný režim – premávajú spoje bez označenia a s označením 6
MHD Kysucké Nové Mesto: prázdninový režim - nie sú vedené spoje s označením x10

Výzva k bezhotovostnej platbe

Spoločnosť SAD Žilina vyzýva všetkých cestujúcich, aby uprednostnili platbu cestovného mestskými a dopravnými kartami pred hotovosťou. Pri manipulácií s hotovosťou v autobusoch žiada cestujúcich, aby:

 - minimalizovali platbu cestovného hotovosťou,
 - v prípade platby v hotovosti si pripravili presnú čiastku,
 - uprednostňovali bezhotovostnú platbu cestovného mestskými a dopravnými kartami,
 - na dobíjanie kreditu využívali e-shop na webovej stránke www.sadza.sk prípadne www.mhdmartin.sk 

Oznamy a aktuálne informácie sú zverejnené aj prostredníctvom LCD obrazoviek  a plagátov v autobusoch, vylepené sú aj v príslušných klientskych centrách, na nástupných miestach  autobusovej stanice v Žiline, sociálnych sieťach Facebook a Instagram a webovej stránke.

Spoločnosť SAD Žilina prosí cestujúcich, aby sa voči vodičom i voči sebe vzájomne chovali ohľaduplne, zodpovedne a zároveň ostražito a s pokojom. Zároveň žiada cestujúcich, aby nepoužívali na sedenie prvú  radu sedadiel za vodičom (sedadlá 1,2,3 a 4) a chorí ľudia s prejavmi nádchy a kašľa, aby na základe odporúčania nenastupovali do autobusov a chránili tak zdravie ostatných občanov a vodičov autobusov.

Situácia sa môže meniť  v  zmysle opatrení a pokynov vydávaných krízovým štábom SR a Vládou SR a objednávateľmi výkonov vo verejnom záujme.

Zmena otváracích hodín klientskych centier

V zmysle nariadenia Vlády SR  ostanú Klientske centrá do odvolania uzatvorené

 - Klientske centrum Žilina – OC Mirage
 - Klientske centrum Autobusová stanica Žilina
 - Klientske centrum Mestský úrad Martin
 - Klientske centrum Autobusová stanica Martin
 - Klientske centrum, prevádzka SAD v Martine
 - Klientske centrum Autobusová stanica Čadca

Doplnenie  kreditu a nákup novej dopravnej karty je  možný prostredníctvom e-shopu, ktorý nájdete na www.sadza.sk prípadne:  www.mhdmartin.sk.