Potrebujete si dobiť svoju dopravnú kartu a chcete si ušetriť cestu do klientskeho centra alebo na autobusovú stanicu? Potom máme pre vás dobrú správu. Kredit si jednoducho a rýchlo môžete dobiť online. Rovnako tak i kúpiť dopravnú kartu prostredníctvom nášho e-shopu.
Už je to vyše roka, čo si naši cestujúci môžu dobíjať kredit online a rovnako tak i kúpiť dopravnú kartu. Všetko prostredníctvom nášho e-shopu, na ktorý sa dostanete z našej webovej stránky www.sadza.sk. V pravom stĺpci sa nachádzajú červené ikonky „Kúpiť dopravnú kartu“ alebo „Dobiť kartu“.
Kúpiť dopravnú kartu
Po kliknutí na ikonku „Kúpiť dopravnú kartu“ sa vám zobrazí možnosť vybrať si mesto, kde budete kartu využívať. Ak máte záujem o kúpu dopravnej karty v Žiline, kliknite na Žilinu, ak v Martine, kliknite na Martin a ak v Čadci, potom kliknite na Čadcu. Následne vypíšete osobné údaje do prehľadnej tabuľky a nahráte svoju fotografiu. V ďalšom kroku je potrebné za kartu zaplatiť. Dá sa to aj pomocou platobnej karty. Dopravnú kartu si potom môžete vyzdvihnúť vo vybranom klientskom centre alebo vám ju zašleme domov na vašu adresu. Vďaka tomu nebudete musieť nikde čakať v rade.
Dobiť kredit
Ak si kliknete na ikonku „Dobiť kredit“, potom stačí do prázdneho okienka zadať SNR číslo vašej dopravnej karty, ktoré sa nachádza na jej spodnom okraji. Znova zaplatíte online pomocou platobnej karty a kredit vám nabehne automaticky. Ak ste použili priamu platbu, tak nabehne do 3 hodín od zakúpenia. Kartu je možné si dobiť na maximálny kredit 100 €.
Kredit si nedobijete prostredníctvom zadania trvalého alebo opakovaného platobného príkazu, pretože každá objednávka má svoje jedinečné číslo, ktoré slúži ako variabilný symbol pre párovanie platieb. Vaša platba by tak nebola spárovaná s objednávkou a nemohla by byť realizovaná.
Online alebo osobne?
Samozrejme, kartu si aj naďalej môžete dobiť i v našich centrách SAD Žilina alebo u vodičov.
Ak vám však vyhovuje nákup v pohodlí domova cez svoj počítač, mobil či tablet, vyskúšajte e-shop na stránke www.sadza.sk. Na online nákup karty môžete dokonca využiť aj bezplatnú Wi-Fi sieť v našich autobusoch.
Postup pri reklamácii
Ak nastal určitý problém pri online dobíjaní alebo kúpe karty, pokojne napíšte na e-mail: [email protected]. Do správy napíšte aj SNR číslo svojej karty, číslo objednávky a dátum platby. Nezabudnite nám stručne opísať problém, ktorý nastal. Naše klientske centrum vás bude obratom kontaktovať s riešením situácie.
Všetky informácie o e-shope, ako aj ďalšie elektronické služby nájdete na www.sadza.sk.