Aktuality

Zlepšujeme komunikáciu s verejnosťou

09.07.2015 - Čadca, Martin, Žilina

Zamestnanci spoločnosti SAD Žilina sa neustále snažia hľadať nové cesty k zákazníkom.

„Poskytovanie aktuálnych informácií je základným pilierom pre kvalitnejšie využívanie služieb autobusového dopravcu. Považujeme za absolútne elementárne zvýšiť spolupatričnosť cestujúcich s našou spoločnosťou, nakoľko spoločne fungujeme 24 hodín denne, 7 dni v týždni, 365 dní v roku. V každodennom rytme naši cestujúci nielen mieria za svojimi povinnosťami a radosťou, ale určitý čas trávia s nami, so SAD Žilina, a tento vzájomne strávený čas by mal byť prinajmenšom príjemný pre obe strany. V tomto smere je jednoznačne dôležité prichádzať s novými projektmi, ktoré cestujúcich oslovia,“ hovorí generálny riaditeľ SAD Žilina Peter Pobeha.

Základným krokom k zlepšeniu situácie bolo vytvorenie klientskych centier, najmä zriadenie klientskeho centra v OC MIRAGE. Toto pracovisko funguje denne od 9. do 20. hodiny denne. V tejto prevádzke sa strieda niekoľko pracovníčok, ktoré sú vám ochotné a pripravené podávať aktuálne informácie o všetkých službách v rámci autobusovej dopravy zabezpečovanej spoločnosťou SAD Žilina.

• web, sociálne siete

- vo väčšine prípadov sa aktualita najprv objaví na týchto platformách, pretože je to najrýchlejší spôsob ako sa dá správa predať čo najväčšiemu počtu cestujúcich. Na webovej stránke www.sadza.sk sa okrem všeobecných informácií dozviete aj rôzne aktuality, informácie o výlukách, posilových spojoch na rôzne kultúrne či spoločenské akcie. - od minulého roku má SAD Žilina svoj profil aj na Facebooku, ktorý si už získal stovky priaznivcov. Primárnym cieľom našej spoločnosti je predovšetkým zvyšovanie kvality poskytovaných služieb. Tento cieľ sa nám darí napĺňať aj vďaka cestujúcim, ktorí prostredníctvom našej web stránky majú možnosť vyjadriť svoje postrehy, pochvaly a zároveň aj pripomienky, ktoré konkrétne poukazujú nielen na naše pozitíva, ale aj „slabé miesta“. Vážime si a ďakujeme za každý jeden postreh a úprimnú snahu od našich cestujúcich pri spolupráci pri skvalitňovaní našich služieb.

• projekt „môjbus“

V tomto roku máme zámer poskytnúť cestujúcim novú službu, kde prostredníctvom mobilnej internetovej aplikácie bude môcť každý náš zákazník vyhľadať si optimálne a najbližšie spojenie vo svojom okolí a dozvedieť sa reálny čas odchodu svojho autobusu v závislosti od jeho aktuálnej polohy.

Tak neváhajte, dajte nám like na Facebooku a budete mať všetky informácie z prvej ruky. Prípadne ak nemáte Facebook, všetky informácie nájdete aj na našej webovej stránke alebo si na našej web stránke aktivujte posielanie informácií e-mailom. Stačí zadať v pravej spodnej časti váš e-mail do formulára a dostávate všetky informácie priamo do vašej elektronickej schránky.

Viac o našich novinkách sa dozviete na stránke www.sadza.sk