Aktuality

Buďte IN s dopravnou kartou v mobile a online dobíjaním

09.10.2019 - Čadca, Martin, Žilina

Dopravná karta v mobile

Pridajte si svoju dopravnú kartu prostredníctvom aplikácie UBIAN, ktorá je dostupná pre Android aj iOS. Pre prístup k informáciám o dopravnej karte SAD Žilina sa stačí jednoducho zaregistrovať a pridať kartu. Vo svojom účte potom nájdete aktuálne informácie ako platnosť karty, výšku zostávajúceho kreditu na karte alebo platnosť zľavy. V UBIANE je totiž možné spravovať niekoľko dopravných kariet súčasne. U vybraných dopravcov vám aplikácia navyše ponúka množstvo doplnkových funkcií ako vyhľadávanie spojenia, aktuálnu polohu vozidiel alebo kúpu SMS lístka.

Dobíjanie kreditu

Došiel vám kredit na vašej dopravnej karte? Kliknite na stránku www.sadza.sk, nájdite sekciu e-shop a do prázdneho okienka zadajte SNR číslo vašej dopravnej karty, ktoré sa nachádza na jej spodnom okraji. Dobíjanú sumu môžete zaplatiť vašou platobnou kartou a kredit vám na dopravnej karte nabehne automaticky. Ak ste sa rozhodli pre priamu platbu, zaplatená suma vám na karte nabehne do troch hodín od zakúpenia. Na kartu si môžete dobiť maximálnu sumu v hodnote 100 eur.

Pozor, kredit si nedobijete prostredníctvom trvalého alebo opakovaného platobného príkazu, pretože každá objednávka má svoje jedinečné číslo, ktoré slúži ako variabilný symbol pre párovanie platieb. Môže sa teda stať, že vaša platba nebude spárovaná s objednávkou a nebude zrealizovaná. Ak nie ste práve fanúšikom online priestoru, kredit si môžete, samozrejme, naďalej dobiť v našich centrách SAD Žilina alebo priamo v autobuse u vodičov.

Kúpa novej dopravnej karty

Ešte nemáte svoju dopravnú kartu? Navštívte stránku www.sadza.sk, zvoľte si príslušné miesto, kde budete kartu využívať (Žilina, Čadca, Martin), kliknite a následne vypíšte osobné údaje do prehľadnej tabuľky. Za kartu bude potrebné zaplatiť, môžete tak urobiť aj prostredníctvom vašej „kreditky“. Po vyhotovení vás bude dopravná karta čakať vo vybranom klientskom centre alebo vám ju zašleme priamo domov. Už ako si budete želať.

Čo robiť v prípade reklamácie

V prípade reklamácie, či už pri online dobíjaní alebo kúpe karty, pošlite e-mail na dopravnakarta@sadza.sk, v ktorom uvediete SNR číslo vašej karty, číslo objednávky a dátum platby. Do správy opíšte aj problém, ktorý nastal. Naše klientske centrum vás bude obratom kontaktovať a informovať o riešení situácie.

Na online nákup karty môžete využiť aj bezplatnú Wi-Fi sieť v našich autobusoch.

Všetky informácie o elektronických službách nájdete na www.sadza.sk.